Це зроблено для захисту та безпеки інформації у реєстрі. Обмеження діятимуть під час воєнного стану.
Робота Реєстру у такому форматі дозволить:
-
бізнесу продовжувати процедуру ОВД;
-
громадськості реалізувати право на доступ до екологічної інформації та право на участь у прийнятті рішень.
Відтепер для суб’єктів господарювання:
-
Вхід до кабінету користувача відновлений за електронним цифровим підписом.
-
При заповненні даних по реєстраційній справі ОВД у розділі «Назва справи» та «Опис планованої діяльності» місце розташування планованої діяльності не зазначається. Також не потрібно відмічати місце провадження планованої діяльності на сервісі Google maps.
-
Завантаження документації з ОВД здійснюється суб’єктом господарювання у звичному режимі.
-
Продовжені строки громадського обговорення від дати закриття Реєстру (22.03.2022) до дня його відкриття.
-
Не потрібно у друкованих засобах масової інформації повторно публікувати повідомлення про плановану діяльність та оголошення про початок громадського обговорення Звіту з ОВД.
Для громадськості:
-
Забезпечена можливість відслідковувати хід процедур ОВД у реєстрі;
-
Документація з ОВД надаватиметься органом, що здійснює процедуру ОВД, за запитом після ідентифікації осіб, що її запитують;
-
Представники громадськості можуть надавати зауваження та пропозиції до планованої діяльності протягом 25 робочих днів, Звіти з ОВД якої завантажені у Реєстр після 22.03.2022.
-
За тими справами з ОВД, де громадське обговорення звіту з ОВД розпочалося до 22.03.2022, строк обговорення продовжений на ту кількість робочих днів, на яку був закритий реєстр.
-
Це стосується і справ з ОВД, які були на стадії «Повідомлення про плановану діяльність».