• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Платформа єДопомога продовжує об’єднувати небайдужих людей зі всього світу задля підтримки українців, що постраждали від війни

Станом на 18 травня 2022 року у ТОП-10 країн-благодійників, мешканці яких допомогли онлайн на платформі єДопомога, увійшли:Невідомий об'єкт

Україна, Сполучені Штати Америки, В’єтнам, Канада, Польща, Об’єднані Арабські Емірати, Швейцарія, Нідерланди, Німеччина та Італія. Про це повідомив заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.

“Допомога онлайн - це не тільки допомога конкретній людині, яка отримує їжу, ліки чи паливо. Це допомога всьому ланцюжку постачання. Це і підтримка супермаркету, де працюють люди, це і підтримка національного виробника товарів. Тобто, з точки зору роботи економіки, це набагато краще, ніж просто, коли постачається гуманітарна допомога і роздається. Всі, хто працює в цьому ланцюжку постачання, також отримують підтримку завдяки єДопомозі та благодійникам”, - підкреслив важливість допомоги онлайн Костянтин Кошеленко.

Нагадаємо, платформа єДопомога розроблена Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції з метою забезпечення нагальних потреб громадян, які постраждали від російської агресії.

На платформі ви можете дізнатися, як отримати гроші від держави, залишити заявку на допомогу або запропонувати підтримати інших у забезпеченні продуктами харчування, одягом, ліками тощо.

Міністерство соціальної політики України

 
Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk