• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Допомогу за е-лікарняним тепер можна отримати на підставі витягу

Електронні лікарняні продовжують формуватися і в умовах воєнного стану, а Фонд соціального страхування України штатно здійснює їх оплату – з початку війни фінансування лікарняних і страхових виплат не призупинялось ні на день.

З травня отримати допомогу по тимчасовій непрацездатності чи по вагітності та пологах українці можуть не лише на підставі оригіналу е-лікарняного, але і його витягу – відповідна постанова правління Пенсійного фонду України від 02 травня 2022 року № 4-1 «Про затвердження форми витягу з Електронного реєстру листків непрацездатності» була зареєстрована в Міністерстві юстиції України 18.05.2022 за № 532/37868.

Його можна використати, наприклад, якщо роботодавець не має можливості подати заяву-розрахунок до ФССУ через бойові дії – тоді працівник може звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду соціального страхування України для отримання виплат напряму на підставі витягу його е-лікарняного.

Витяг з Електронного реєстру листків непрацездатності формується у кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) та не потребує візиту до сервісних центрів. Однак, якщо вам потрібна паперова версія – сервісні центри ПФУ її нададуть. Також витяги е-лікарняних своїх працівників можуть зробити роботодавці.

Як отримати витяг е-лікарняного – у інфографіці.

Витяг можна завантажити у форматі PDF та передати роботодавцю для опрацювання і нарахування допомоги – Фонд соціального страхування України профінансує виплати після отримання від роботодавця заяви-розрахунку. Слідкувати за станом фінансування е-лікарняних працівники можуть онлайн у телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund (необхідно орієнтуватись на дату прийняття Фондом заяви-розрахунку, саме від неї залежить строк виплати лікарняного).

Фонд соціального страхування України

 

 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk