• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Мінцифри: Подати заявку на консультацію з усиновлення дитини можна на порталі Дія

Завдяки здобуткам цифрової держави українці можуть навчатися, сплачувати податки, отримувати соціальну допомогу онлайн. А відсьогодні — проконсультуватися щодо усиновлення дитини на порталі Дія.

Наразі, щоб стати усиновлювачем, потрібно збирати паперові документи та довідки, нести їх до служби в справах дітей, вистоювати черги та чекати на результат.

Онлайн-послуга полегшить подання необхідних документів для людей, які бажають усиновити дитину. І значно пришвидшить перевірку поданих документів. Нова послуга дає можливість отримати онлайн-консультацію. За її результатами ви матимете змогу впевнитися, чи можете бути усиновлювачем та що необхідно доопрацювати, щоб ним стати.

«Символічно, що саме в День захисту дітей, у надзвичайно складних умовах ведення бойових дій, відновлюється процедура національного усиновлення. Ми почали цифровізацію цієї сфери. Зробимо її зручною та зрозумілою, без усіляких умовностей паперової бюрократії. Сподіваємося, що переведення цієї послуги в онлайн допоможе подолати сирітство в Україні. Особливо в такі складні часи, коли діти залишаються без родин», — зазначив керівник експертної групи впровадження та оцінки якості надання електронних послуг у Мінцифри Денис Іванов.

«Зараз ми говоримо про право дитини на родину. І хоча в будь-якій країні на період війни зупиняється процедура усиновлення, адже за об’єктивних причин вона просто неможлива в реалізації, ми спростили процедуру опіки для рідних та родичів, а також активно застосували тимчасове влаштування дітей. Ми маємо близько 20 000 звернень про бажання прихистити дитину. Це про те, що українці готові дарувати родинне тепло дітям, які цього потребують. Тож цим людям потрібно лише допомогти зробити це правильно та з огляду на інтереси самої дитини. Ми можемо та мусимо зробити все, аби викорінити сирітство в Україні. І цифровізація сприятиме усиновленню, полегшуючи його», — повідомила ініціаторка проекту, радниця-уповноважена Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Дарія Герасимюк.

«Фундаментальні цінності, уявлення про світ та сенси формуються саме в родині. Від щасливого дитинства залежить не лише майбутнє людини, а й майбутнє країни. Ми спрощуємо, цифровізуємо процеси з усиновлення і відсьогодні забезпечуємо можливість подати заявку на консультацію онлайн через портал Дія. Впевнені, що саме цей крок дасть змогу більшій кількості людей зрозуміти всю процедуру та оцінити свою готовність до усиновлення. Кожна дитина повинна мати родину та безхмарне дитинство», — підкреслив важливість нової онлайн-послуги заступник Міністра соціальної політики України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.

Як подати заявку на консультацію:

  • авторизуйтеся на порталі Дія,

  • виберіть послугу консультації з усиновлення,

  • заповніть усі необхідні пункти та підпишіть заявку електронним підписом.

Подання заявки триває до 5 хв. Опрацювання — 15 робочих днів. Потім із вами зв’яжеться служба в справах дітей та організує консультацію. 

Наступним етапом розвитку цієї послуги стане подання в Дії заяви про статус кандидата на усиновлення, кандидата в батьки-вихователі прийомної сім'ї чи дитячого будинку сімейного типу або опікуна.

Проект реалізовано за ініціативи Радниці-уповноваженої Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації Офісом Президента України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством цифрової трансформації України за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та проекту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проект підтримки Дія), що впроваджується Програмою розвитку ООН за підтримки Швеції.

Урядовий портал

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk