• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Відновлено роботу онлайн запису в е-чергу

У той час, коли наша країна веде запеклі бої з агресором та відстоює свої території, сервісні центри МВС продовжують відновлювати роботу своїх центрів та свої потужності. Наразі вже працює 132 сервісних центри МВС, навіть у місті-герої Харкові.

Відтак, 9 червня, сервісні центри МВС поновили роботу функціонала онлайн-запису до електронної черги. Онлайн-запис дозволяє заощадити час клієнтів і надає можливість раціонально його спланувати.

Тож відтепер записатися до сервісних центрів МВС нового зразка можна онлайн на офіційному вебсайті Головного сервісного центру МВС або через термінал електронної черги безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС. У разі відсутності в сервісному центрі МВС електронної черги отримання послуг проводиться в порядку живої черги.

Через онлайн-запис до електронної черги можна записатися на будь-яку послугу, окрім прийняття практичних іспитів на право керування транспортним засобом. Запис на складання практичного іспиту здійснюється через термінал електронної черги, встановлений у приміщенні сервісного центру МВС або за його відсутності — в порядку живої черги.

На жаль, через чисельні кібератаки на початку війни нам довелося цей функціонал тимчасово відключити. Але наразі він вже працює на повну потужність і виконує всі свої функції.

Для онлайн-запису необхідно зайти на сайт Головного сервісного центру МВС, обрати розділ «Запис в е-чергу», пройти ідентифікацію через сервіс ID.GOV.UA (це загальнодержавна електронна система ідентифікації особи, яка дає змогу використовувати всі можливі в Україні способи електронної ідентифікації), обрати місце отримання послуги, саму послугу та дату і час відвідування сервісного центру МВС.

Можливості функціонала запису в онлайн-чергу:

• збереження інформації про всі наявні онлайн-реєстрації в черзі користувача;

• запис в пару кліків на вільну дату та час для отримання послуги;

• автоматичне встановлення обмеження кількості записів: один талон на обрану послугу протягом доби та 4 талони протягом місяця;

• наявний алгоритм розподілу обслуговування громадян між адміністраторами залежно від їх кількості.

Сформований талон електронної черги необхідно показати адміністратору сервісного центру МВС для отримання послуги. Онлайн-запис є індивідуальним і не може бути переданий іншій особі. Невідповідність обраної послуги й даних, зазначених під час реєстрації в електронній черзі, реальним даним особи є підставою для скасування реєстрації в електронній черзі.

Зауважимо, що в разі оголошення повітряної тривоги до початку роботи сервісного центру МВС надання послуг розпочинається лише після її відміни. Якщо повітряна тривога оголошена під час робочого дня, обслуговування негайно призупиняється, а відвідувачам пропонується прослідувати в укриття. При цьому очікування в черзі подовжується на час тривалості повітряної тривоги.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номером: (044)290 19 88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС, дізнатися новини сервісних центрів MBC — на сайті Головного сервісного центру МВС.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk