• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

У Міндовкіллі відновили роботу Реєстру з ОВД, але з певними обмеженнями

Це зроблено для захисту та безпеки інформації у реєстрі. Обмеження діятимуть під час воєнного стану.

Робота Реєстру у такому форматі дозволить:

  • бізнесу продовжувати процедуру ОВД;

  • громадськості реалізувати право на доступ до екологічної інформації та право на участь у прийнятті рішень.

Відтепер для суб’єктів господарювання:

  • Вхід до кабінету користувача відновлений за електронним цифровим підписом.

  • При заповненні даних по реєстраційній справі ОВД у розділі «Назва справи» та «Опис планованої діяльності» місце розташування планованої діяльності не зазначається. Також не потрібно відмічати місце провадження планованої діяльності на сервісі Google maps.

  • Завантаження документації з ОВД здійснюється суб’єктом господарювання у звичному режимі.

  • Продовжені строки громадського обговорення від дати закриття Реєстру (22.03.2022) до дня його відкриття.

  • Не потрібно у друкованих засобах масової інформації повторно публікувати повідомлення про плановану діяльність та оголошення про початок громадського обговорення Звіту з ОВД.

Для громадськості:

  • Забезпечена можливість відслідковувати хід процедур ОВД у реєстрі;

  • Документація з ОВД надаватиметься органом, що здійснює процедуру ОВД, за запитом після ідентифікації осіб, що її запитують;

  • Представники громадськості можуть надавати зауваження та пропозиції до планованої діяльності протягом 25 робочих днів, Звіти з ОВД якої завантажені у Реєстр після 22.03.2022.

  • За тими справами з ОВД, де громадське обговорення звіту з ОВД розпочалося до 22.03.2022, строк обговорення продовжений на ту кількість робочих днів, на яку був закритий реєстр.

  • Це стосується і справ з ОВД, які були на стадії «Повідомлення про плановану діяльність».

Урядовий портал

 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk