• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

За 2022 рік понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг

Понад 3 млн українців відвідали Гід з державних послуг. Цієї цифри Гід досяг менше ніж за рік. Щодня команда Мінцифри доповнює та оновлює Гід у режимі реального часу для того, щоб взаємодія держави та громадян була комфортнішою і простішою.

Раніше для того, щоб дізнатися, як отримати певну державну послугу, доводилося гуглити, турбувати знайомих, телефонувати за стаціонарними номерами служб, шукати ручку, щоб зафіксувати на випадковому клаптику паперу перелік необхідних документів. Тепер достатньо відкрити Гід, вибрати будь-яку послугу та прочитати все необхідне.

Сьогодні на Гіді доступна інформація про понад 2200 держпослуг — про місце, терміни, вартість, результати їх отримання, а також необхідні документи та спосіб оскарження в разі потреби. 

Усі сервіси систематизовані за 18 категоріями й за 37 життєвими подіями та ситуаціями:

«Однією з ключових переваг Гіда є мінімізація корупції на побутовому рівні.
Ми озброюємо українців усією потрібною інформацією, аби вони мали беззаперечні аргументи та можливість вимагати дотримання своїх прав з боку всіх надавачів послуг», ― Олеся Цибулько, директорка Директорату надання системного розвитку надання адмінпослуг.

Гід з державних послуг ― це проєкт Міністерства цифрової трансформації України, що реалізований завдяки підтримці проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS» та за сприяння проєкту SURGe, що фінансується Урядом Канади.

Міністерство цифрової трансформації України

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk