• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Сергій Орлов: ТОВ можна буде зареєструвати онлайн, без участі держреєстратора – розпочинаємо бета-тестування послуги

Вже більше року українським підприємцям доступна послуга автоматичної реєстрації ФОП, яка користується неабиякою популярністю. Це й не дивно, адже автоматичні послуги не тільки зручні для людей, але і допомагають зекономити час. Тому наступний логічний крок – автоматизація реєстрації ТОВ для фізичних осіб.

«Ми віримо в Україну, як країну підприємців, та робимо все, щоб максимально спростити комунікацію бізнесу з державою. Всі державні послуги мають бути простими, швидкими та людяними. Саме тому нами разом із ДП «Національні інформаційні системи» та Міністерством цифрової трансформації розроблено процедуру реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю у автоматичному режимі без участі держреєстратора. Тобто, людина авторизується та подає заявку про відкриття ТОВ через портал Дія. Після цього ця заявка в автоматичному режимі передається для проведення держреєстрації ТОВ. Тобто, уся перевірка даних проходитиме у реєстрах без участі людей», – зазначає заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.

Наразі розпочато бета-тестування цієї послуги. Якщо ви готові взяти участь у бета-тестуванні — переходьте за посиланням: https://t.me/betatestTOV

Скористатися послугою зможуть громадяни України від 18 років, які мають податковий номер та УНЗР.

Механізм автоматизованої реєстрації ТОВ спрямований на зменшення адміністративного навантаження, що, у свою чергу, надасть низку позитивних переваг. А саме:

● зменшиться час на отримання такої послуги, оскільки не буде потреби зайвий раз звертатися до державних органів;

● буде усунено суб’єктивний фактор під час державної реєстрації і, як наслідок, зменшиться кількість необґрунтованих відмов у державній реєстрації;

● скоротиться тривалість реєстраційної процедури;

● буде усунено корупційні складові, які можуть виникати при зверненні до державних органів для надання такої послуги у звичайному режимі;

● зменшаться черги та кількість осіб, які фізично відвідують суб’єктів надання адмінпослуг.

«Автоматизація процедури відкриття ТОВ – це ще один крок, аби Україна стала країною підприємців. Допомагаючи розвиватись бізнесу, ми розвиваємо Україну», – додав заступник Міністр юстиції.

Урядовий портал

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk