• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Психологічна та правова допомога для людей з інвалідністю в умовах воєнного стану.

Хто може отримати психологічну та правову допомогу?

Люди з інвалідністю, близькі родичі та опікуни(-ки), які знаходяться закордоном чи в Україні. Допомога може надаватись як дорослим, так і за потреби дітям.
Яку допомогу можна отримати?

• Індивідуальні психологічні онлайнові консультації;
• приєднатись до психотерапевтичних онлайнових груп підтримки, де люди зі схожими проблемами діляться своїм досвідом та зі спеціалістами(-ками) знаходять шляхи їх подолання;
• консультації з правових питань, які виникають на території України та закордоном щодо соціальних гарантій для людей з інвалідністю.
Як звернутись за допомогою?

• Заповнити онлайн-форму: https://bit.ly/36ZxDPd після чого з вами зв’яжеться оператор у обраний вами спосіб;
• зателефонувати (дзвінки по Україні) за ном.тел.: +38050 224-72-36;
• зателефонувати або написати в Viber, Telegram, WhatsApp: +38050 224-72-36.
Гаряча лінія працює з 10:00 до 19:00 з понеділка по суботу. Наші оператори приймуть звернення та знайдуть спеціаліста(-ку), які допоможуть з запитом.

Психологічна та правова допомога людям з інвалідністю в умовах воєнного стану надається в межах проєкту «Гаряча лінія допомоги для людей з інвалідністю в умовах воєнного стану», що реалізується ГО «Вектор прав людини» у співпраці з ГО «Боротьба за права» за підтримки проєкту «Права людини для України», який виконується Програмою розвитку ООН в Україні та фінансується Міністерством закордонних справ Данії протягом 2019-2023 роках.

За матеріалами організації "Вектор прав людини" 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk