• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

МОЗ України пропонує посилити вимоги до косметичної продукції і заборонити випробування на тваринах: триває громадське обговорення

Вимоги до косметики на українському ринку будуть такими ж, як і на європейському. У порівнянні з нинішніми нормами список заборонених інгредієнтів буде втричі більшим. Під забороною також і тестування косметики на тваринах. 

Невідомий об'єктЩо зміниться для споживачів

Нові норми - це гарантія якості і безпеки. Втратить актуальність теза “якісне, бо з Європи”, тому що вимоги до косметики у нас із країнами Європейського Союзу будуть однаковими.  

Зараз як українські виробники, так і закордонні для українського ринку можуть постачати косметику за “заниженими” вимогами. Перелік заборонених інгредієнтів досить невеликий - він налічує всього 400 позицій. Новий регламент пропонує доповнити цей перелік і розширити його до 1383 позицій. Крім того, новий регламент передбачає використання лише дозволених барвників, консервантів, УФ-фільтрів. 

Що зміниться для виробників

Вимоги до українських і закордонних виробників будуть однаковими. Ті компанії, які вже нині мають потужності для застосування нових стандартів, без проблем перейдуть на нові умови. Для інших передбачений перехідний період - 18 місяців. Це дозволить затвердити нові методології і налагодити процеси без фінансових ризиків для компаній і нечесної конкуренції. 

Це, зокрема, актуально щодо заборони випробування косметики на тваринах і перехід на новітні технологічні розробки, зокрема альтернативні методи тестування косметичної продукції. Наразі в Україні немає затверджених методологій альтернативних випробувань безпеки косметики. Перехідний період дозволить українському косметичному бізнесу розвиватись без перешкод.

Єдині з ЄС норми допоможуть українським виробникам косметичної продукції в середньостроковій перспективі експортувати свою продукцію до країн Європейського Союзу, а іноземні виробники зможуть розміщувати свої виробництва на території України, що сприятиме зокрема зменшенню вартості їх продукції.

Такі норми діють в Європейському Союзі вже кілька років. І в цих країнах так само нові вимоги до безпеки косметичної продукції впроваджувались з перехідним періодом. 

Чому це важлво для євроінтеграції України

Новий технічний регламент на косметичну продукцію є одним із кроків України щодо виконання умов Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.

Регламент розроблений на основі Регламенту ЄС №1223/2009. Документ має усунути юридичні розбіжності, а також адміністративні та технічні бар’єри у торгівлі між Україною та країнами Європейського Союзу.

Докладніше: Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту на косметичну продукцію».

Пропозиції та зауваження до проекту постанови приймаються у письмовому або електронному вигляді до 17 серпня за адресами Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., 01601, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 7.

Міністерство охорони здоров'я України

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk