• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

У 2020 році в Україні запрацює кол-центр для постраждалих від торгівлі людьми та домашнього насильства

У 2020 році в Україні запрацює гаряча лінія для осіб, постраждалих від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства. Прийом звернень громадян відбуватиметься за номером 15-47. Про це повідомив заступник Міністра соціальної політики України з питань європейської інтеграції Сергій Ніжинський.

"Відкриття та робота кол-центру буде запроваджена протягом декількох місяців, адже функціонування повинно бути якісним, професійним, ефективним. З нового року розпочнеться підготовка фахівців, облаштування самого центру та функціонування цих процесів", - підкреслив Сергій Ніжинський.

За словами заступника Міністра, реалізація ініціативи Мінсоцполітики стала можливою завдяки плідній співпраці з Секретаріатом Кабінету Міністрів України, а також за особистої підтримки Прем’єр-міністра Олексія Гончарука, який підписав Постанову КМУ№ 1145 (щодо створення кол-центру).

Урядовий портал

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk