• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Policy-creator від МКМС – новий інструмент комунікації

Міністерство культури, молоді та спорту запускає новий інструмент комунікації зі стейкхолдерами – Policy-creator

Це та форма спілкування, через яку будь-яка зацікавлена в розвитку креативних індустрій сторона може подати свої пропозиції, рекомендації, ідеї щодо способів державної підтримки, поділитися проблемами та потребами сектору.

Як пояснила заступниця міністра Ірина Подоляк: «Цей інструмент може служити містком між людиною-експертом з досвідом і багажем знань, яка хоче і могла б робити певні зміни в державі. Є багато фахівців, генерується велика кількість аналітичних звітів, рекомендацій, але ми, як Міністерство, не маємо форми враховувати і залучати цих фахівців. Тепер ми таку форму створили».

Форма вже доступна на сайті «Креативна Україна» на постійній основі. Інструмент створено без залучення коштів державного бюджету.

Працює так: інформація від стейкхолдерів обробляється, приймається до відома та врахування в роботі Директоратом креативних індустрій Міністерства. Отримані відповіді зберігаються у внутрішній базі Директорату: вони не є публічними, однак доступ до матеріалів може бути забезпечений decision-мейкерам Міністерства. В такий спосіб зацікавлені сторони долучаються до творення державної політики у сфері креативних індустрій. А Міністерство проводить свою політику шляхом діалогу з усіма причетними до галузі.

«Навіть стратегія, чи державна цільова програма, чи концепція реалізації державної політики - це сухі інструменти, які вимагають впорядкування. Хоча є багато цікавих живих ідей і нам важливо мати своєрідну «помпу», через яку ці ідеї заходять в Міністерство», - каже Ірина Подоляк.

Що це дасть стейкхолдерам?
- звернути увагу влади на больові точки сектору;
- запропонувати обґрунтовані, підтримані досвідом і фаховою експертизою інструменти державної підтримки креативних індустрій;
- вказати на вдалі іноземні практики вирішення аналогічних проблем;
- поділитися своїм баченням розвитку сфери;
- надати коментар щодо вже наявних або запланованих кроків влади щодо підтримки креативних індустрій.

Що це дасть державі:

- це новий принцип відкритості влади;
- діалог з усіма причетними до галузі;
- реалізація політики не шляхом «наказу з гори»;
- творення державної гуманітарної політики з урахуванням думок кожного, кого ця політика стосується.

Міністерство культури, молоді та спорту 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk