• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Розпочати приватне будівництво тепер можливо без втручання посадових осіб

 

В Україні запрацювала перша автоматизована електронна адміністративна послуга реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного-паспорта. Зокрема, це стосується будівництва приватних, садових та дачних будинків заввишки не більше двох поверхів та площею до 300 м², а також господарських будівельта споруд, гаражів.

Новий сервіс дозволяє українцям, не виходячи з дому, за декілька хвилин оформити право на власне будівництво. І що важливо - взагалі без участі посадових осіб. Адже нова е-послуга надається повністю в автоматичному режимі: користувачі заповнюють електронну форму, програма миттєво обробляє внесені дані та надсилає відповідь про реєстрацію повідомлення.

Сервіс передбачає електронну взаємодію з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно Мін'юсту. Користувачам не потрібно власноруч вносити у форму відомості про земельну ділянку, на якій планується будівництво. Достатньо вказати кадастровий номер та всі необхідні дані «підтягнуться» автоматично. А отже ризик допустити помилку відсутній.

Новий формат отримання адмінпослуги дозволяє українцям зручно, швидко та прозоро розпочати власне будівництво.

Як скористатися послугою

Електронні послуги у сфері будівництва доступні на оновленому Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги», а також - на сайті електронних сервісів ДАБІ e-dabi.gov.ua.

Щоб зареєструвати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорта потрібні:

  • електронний цифровий підпис;
  • оформлене право власності на земельну ділянку;
  • будівельний паспорт.

У разі виникнення питань, отримати консультацію можна за номером телефонної «гарячої» лінії ДАБІ 0(800) 21 00 11.

 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk